Ronin Keto Diet

Opis diety ketogenicznej

Profesjonalna niskokaloryczna dieta ketogeniczna dla sportowców oraz osób chcących pozbyć się uczucia głodu i szybko zredukować tkankę tłuszczową. Ketoza pozwala naszemu organizmowi powrócić do czasów przodków i ich egzystencji, gdzie tłuszcz i białko były podstawą odżywiania, a cukier stanowił jedynie zmorę przyszłości. RONIN KETO DIET wprowadza organizm ludzki w stan ketozy poprzez zminimalizowanie podaży węglowodanów, a dostarczenie odpowiedniej ilości tłuszczy MCT, białka oraz witamin i minerałów.

Co to są ketony? To ciała ketonowe wytwarzane przez wątrobę, powstające podczas niedoboru insuliny koniecznej w procesie przemiany glukozy w energię. Ketoza jest stanem naturalnym i zdrowym dla człowieka, jednak spożywanie zbyt dużych ilości węglowodanów zaburza wytwarzanie ketonów i wejście w ketozę. Jeśli chcemy żyć zgodnie z naturą i czystym sumieniem pokarmowym to aktywujmy nasz wewnętrzny matrix poprzez odpowiednią dietę. Taką jak dieta RONIN KETO DIET, która stymuluje produkcję ciał ketonowych zapewniając energię bez wykorzystania glukozy.
ZDROWA ENERGIA Z KETONÓW, A NIE Z GLUKOZY.

Ketoza to naturalny i zdrowy sposób egzystencji pokarmowej dla człowieka:
Noworodek zaraz po urodzeniu jest w stanie natychmiast wytwarzać ciała ketonowe, kilkakrotnie szybciej i więcej niż dorosły człowiek. Czyli natura od samych narodzin pokazuje nam jak powinniśmy żyć i jak się odżywiać.

Korzyści i zalety stosowania diety ketogenicznej.

  • Naturalna utrata wagi bez uczucia głodu i zbędnej suplementacji. Pozbywamy się wody z organizmu, chorobotwórczych toksyn oraz tkanki tłuszczowej. Wiele badań sugeruje, że spalanie glukozy powoduje powstawanie znacznie większej ilości wolnych rodników niż spalanie tłuszczów. Wolne rodniki to aktywne cząsteczki tlenu dokonujące spustoszenia w organizmie. Są one wymieniane jako jedna z przyczyn starzenia się i powstawania nowotworów.
  • Po wejściu w ketozę ciała ketonowe przetwarzają tłuszcz w energię dla człowieka. Bez stanu ketozy jest to niemożliwe, ponieważ mózg nie potrafi czerpać energii z tłuszczów bez pomocy ketonów. Wtedy właśnie najszybszym paliwem energetycznym dla mózgu jest cukier (węglowodany), a tłuszcze są odkładane jako rezerwa energetyczna i powstaje efekt tycia.
  • Podczas ketozy spalane są przede wszystkim tłuszcze. Tkanka mięśniowa nie jest osłabiana, a nawet wspomagana jest stymulacja mięsni (efekt wyżyłowania). Jest to spowodowane między innymi tym, że ketony zmniejszają rozpad białek mięśniowych.
  • Ketoza zapobiega objawowi hipoglikemii (badania dr. George Cahill) wspomaga pozbycie się objawów cukrzycy szczególnie typu II.
  • Dzięki ketozie poprzez zmniejszenie poziomu insuliny i glukozy oraz zwiększenie stężenia ciał ketonowych we krwi stwarzamy bardzo niekorzystne warunki do inicjacji i rozwoju nowotworów (ten stan bardzo jest nie na rękę dla firm farmaceutycznych, bo po prostu tracą klientów onkologicznych)
  • Ketony stanowią bardziej wydajne paliwo komórkowe niż glukoza i potrzebują mniej tlenu podczas tworzenia energii z pożywienia.

Zmiany w organizmie podczas ketozy.

  • Słodki metaliczny posmak w ustach, który spowodowany jest tworzeniem i wydzielaniem się acetonu.
    Podczas przechodzenia w ketozę możliwy krótkotrwały ból głowy, ponieważ mózg potrzebuje glukozy, a gdy jej brakuje daje sygnał do wątroby by ta zaczęła wytwarzać ciała ketonowe. Zaczyna się proces samooczyszczania organizmu, tworzenia energii z ketonowych przemian materii.
  • Większa energia i siła – spowodowane jest to tym, że tłuszcz jest o wiele bardziej energetyczny niż cukier, ponieważ energia z tłuszczów jest długotrwała, a z cukru to chwilowa euforia, natomiast za chwilę następuje stan uśpienia i dalsze łaknienie słodyczy.
    Krótki okres snu, ponieważ organizm podczas ketozy szybciej się regeneruje, bardziej potrzebuje ruchu i aktywności fizycznej.
  • Podczas ketozy tworzy się pozytywny stan organizmu odrzucający wszelkie używki niezdrowe dla człowieka (tj. kawa, zapach tytoniu czy smak alkoholu). Jeśli posłuchamy głosu ketozy, łatwiej będzie nam odrzucić ze swojej całodziennej diety te złe rzeczy, które są dla nas zabójcze, ale niestety smakują i uzależniają.

Dlaczego nazwa Ronin Keto Diet.

Ronin to wojownik-samuraj pochodzący ze starożytnej Japonii, który zbuntował się przeciwko swojemu panu i władcy. Wybrał wolność oraz własną drogę życia nie zważając na zakazy i nakazy.

„Każdy jest kowalem swojego losu” – my także mamy wybór. Albo zostaniemy współczesnymi Roninami i sami zadbamy o swój los, zdrowie i przyszłość, albo poddamy się wszechobecnym panom i władcom tego świata, czyli firmom korporacyjnym, które każą nam jeść złe pożywienie, pić złą wodę, a potem musimy leczyć się ich lekami i suplementami diety.

Ale najdziwniejsze jest to, że system państwowy nie próbuje społeczeństwa edukować prozdrowotnie. Być może jest tak, że korporacjom farmaceutycznym, czy takim instytucjom jak ZUS jest to nie na rękę. Jest to niezgodne z ich polityką finansową, dla pierwszych pacjent to klient, a dla drugich czym dłużej żyjemy tym większe generujemy koszty w formie emerytur. Człowiek im wcześniej się zorientuje na czym to polega tym lepiej dla niego. Dlatego my już mamy wybór zapraszamy współczesnych Roninów do świata ketozy i zdrowego stylu życia.

Firma HEMP NAVIGATOR swoim produktem spożywczym zastępującym całodzienne pożywienie o nazwie Ronin Keto Diet proponuje Państwu wejście w świat ketozy, czyli naturalnego pożywienia znanego człowiekowi już w prehistorii ludzkości do czasu kiedy w pożywieniu pojawiły się korporacyjne produkty o maksymalnej zawartości cukrów, specyfiki typu GMO, a wodę zaczęto uzdatniać chemicznie. Inspiracją do stworzenia marki Ronin Superfoods były słowa promotora i twórcy marki Ronin:

„KAŻDY, NAWET BOGACZ BEZ ZDROWIA STAJE SIĘ TYLKO BIEDNYM CZŁOWIEKIEM, RODZIMY SIĘ I ŻYJEMY, ZARABIAMY NA ZAKUP ZŁEJ ŻYWNOŚCI, A W CHOROBIE SZUKAMY POMOCY W NATURZE ALE CZĘSTO JEST JUŻ ZA PÓŹNO”.

Porady i zalecenia dotyczące ciągłości żywieniowej po diecie ,,RONIN KETO DIET”

Przez pierwsze dni po ketozie nie należy przesadzać z nadmiernym objadaniem się. Praktycznie do zera trzeba ograniczyć spożywanie białego pieczywa, cukru, wyrobów mącznych i owoców zawierających fruktozę, a także unikajmy produktów z cukrem ukrytym (czytajmy etykiety ze składem).
Po ketozie nasz organizm będzie przestawiony na tryb zdrowego odżywiania i każde nadmierne spożycie węglowodanów może powodować zaparcia, uczucia wzdęcia oraz zgagę. Powinniśmy unikać potraw smażonych czy grillowanych i przejść na gotowanie lub obróbkę parową produktów. Jeżeli już smażymy to tylko na oleju kokosowym lub smalcu, ale w niskich temperaturach nie dopuszczając do dymienia się tłuszczu. Należy unikać oleju rzepakowego, szczególnie ratyfikowanego, wszelkich margaryn, które są uwodornione – czyli chorobotwórcze oraz produktów z glutenem. Odstawiamy makarony i ryż. Zamiast tego używajmy kaszę jaglaną i gryczaną oraz sporadycznie ziemniaki (gotowane). O frytkach i soli białej lepiej zapomnieć, dodajemy tylko sól kłodawską lub himalajską.

Trzeba pamiętać o zminimalizowanym spożywaniu mięsa, jeśli już to jedzmy tylko tłuste, bo chude mięsa posiadają aminokwasy glukogenne i ich białka przekształcają się w glukozę. Drób, a szczególnie ten z hodowli przemysłowych z antybiotykami odrzućmy lepiej z naszego pożywienia, zastępując go indykiem, kaczką lub kurczakiem z wolnego wybiegu. Bardzo ważną rolę w naszej diecie będą stanowiły warzywa, które praktycznie możemy spożywać bez ograniczeń (sałata, kalafior, brokuły, fasolka itp.) oraz cebula i czosnek, który możemy łączyć z imbirem dla zniwelowania zapachu i uzyskania znakomitej prozdrowotnej synergii tych produktów.

Rano powinniśmy spożywać łyżkę ostropestu plamistego popijając go wodą z dodatkiem soku z cytryny. Bardzo ważną rolę dla naszego zdrowia pełni woda którą pijemy. Powinna to być woda o pH min. 8,6 alkaiczna – jonizowana, bo ta tania, którą kupujemy w sklepie to woda kwaśna, powodująca zakwaszenie i odkładanie się jej w organizmie. Bardzo niezdrowe są wszelkie napoje barwione, oranżady czy soki z długimi terminami przydatności do spożycia oraz wody słodzone i gazowane.
Należy pić dużo wody czystej, soki wyciskane na świeżo oraz herbaty ziołowe, w dzień pobudzające (biała, czerwona, zielona z żeńszeniem lub imbirem), a na noc rewelacyjna herbatka konopna z CBD.

Ważnym produktem w naszej zdrowej diecie są ziarna konopi (CANNABIS SATIVA), które zawierają odpowiednie proporcje kwasów OMEGA 3 do OMEGA 6 oraz białko rewelacyjnie przyswajane przez nasz organizm. Naszym zdaniem to najlepsze białko roślinne ze wszystkich dostępnych na rynku, a także bardziej wartościowe niż białka pochodzenia zwierzęcego.
Drugim produktem, który powinniśmy spożywać po ketozie to olej kokosowy tłoczony na zimno, z tłuszczem MCT, który wspomaga powstawanie ciał ketonowych i posiada w swym składzie bardzo prozdrowotny kwas laurynowy.
Bardzo ważną rolę w naszej diecie będzie też miało spożywanie PASTY RONINA na bazie receptury słynnej dr Budwig.

PASTA RONINA – 200g twarożku białego chudego, 4 duże łyżki oleju konopnego, 4 łyżki jogurtu bez laktozy, 1 łyżka białka konopnego.
Do smaku: kurkuma + pieprz lub główka wyciśniętego czosnku
albo z dodatkiem 5g miodu.
Wszystkie składniki miksujemy razem w blenderze
do konsystencji majonezu.

Owoce odpowiednie po ketozie:
Aronia, granat, winogrona kwaśne (polskie), czarna porzeczka, sok z cytryny, arbuz oraz wszystkie jagodowe.

Owoce których powinniśmy unikać:
Jabłka, gruszki, grejpfruty, wiśnie, czereśnie, słodkie pomarańcze, mandarynki, banany.

Odpowiednie warzywa:
Brokuły, kalafior, sałata, kabaczki, szparagi, bakłażan, szpinak, jarmuż, awokado itp.

Odpowiednie tłuszcze:
Do sałatek- oliwa z oliwek, olej lniany, olej z pestek winogron, olej konopny.
Do jedzenia i smażenia – masło, smalec, olej kokosowy.

Odpowiednie przekąski:
Orzechy, dynia, słonecznik, ziarna konopi prażone lub łuskane.

Zamienniki pieczywa białego:
Chleby pełnoziarniste, razowe, żytnie na zakwasie, pieczone w domu (HEMP BREAD)

HEMP NAVIGATOR
09-401 Płock, ul. Ciechomicka 146

tel. 501 343 307

HEMP NAVIGATOR © 2019. Projekt i wykonanie: HEDEA